Powered By Blogger

teisipäev, 21. juuni 2016

Pupsiku lugu. Vol.1.



Pupsiku lugu algab sellega,et internetis surfates jäi silma üks vahva poisikluti valmistamise tasuta juhend -Pupsik Oops.
 See Pupsik tuletas mulle meelde minu lapsepõlve plastmassist kõverate jalgadega beebinukke, milledele sai siis riideid selga heegeldatud ja õmmeldud.Naabriplikadel olid samasugused ja nii me nendega siis rändasime külakorda mängimas.
  Nii ma siis tõlkisin juhendi enda jaoks eesti keelde ümber (juhend nimelt vene keeles) ,otsisin välja sobiva lõnga,heegelnõela,turvasilmade tagavara,tüki käsitöö vilti ja hakkasin lapsepõlve meelde tuletades nikerdama.
 Vaatame siis, mis sellest asjast edasi sai.

crochet-heegeldatud-amigurumi-pehme -mänguasi-nukk-soft-toy-poiss-boy-roosa-pink
Esimene Pupsik valmimas.

Ja siin ta siis ongi! Armas Pupsik kogu oma 14 cm-ses hiilguses.Veel ilma juusteta.


#amigurumi #crochet #soft #toy #boy #pink #yarn #heegeldatud #poiss #roosa #mänguasi  #lõng
Kiilakas Pupsik.


Kiilakas olla ei taha vist keegi.Pups igatahes mitte.Ja nii oli vaja talle sobivad juuksed välja valida.


heegeldatud-amigurumi-pehme-mänguasi-poiss-roosa-lõng-nukk-crochet'amigurumi-soft-toy-boy-
Pups valib sobivat värvi juukseid.

Sobiv värv välja valitud ja nüüd juuksurisse.


OOOooo!Küll ma olen ilus!

JÄRGNEB...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar